Gucluyummutluyumm atak dönemlerinden birini yasıyor muhtemelen. Baslarda bizde de öyle olmustu. Gaz vs sıkıntısı yoksa, cişini bezini yeterli miktarda yapıp degiştiriyorsan doymama gibi bişeyi olmaz. Bebekler dönem dönem bu gibi durumları yaparlar zaten. Onları mideleri minnacık daha. Muhtemelen. Gaz sancısı oluyordur. Mama gaz yapar cünku ben cok cektim. Sapsiplex biogai tribudat nurse harvey damla kullandım. Sapsiplex hiç bi.işe yaramadı. Digerlerinden fayda gördum. Dpktorunuz bu konuda yardımcı olabilir. İnşallah baska saglık problemi yoktur da yavrucuğun gazı da bi şekilde gecip gidiyor. Aklına kötu getirme lütfen. Sarılık durumu yoksa asla üzülme. Muhtemelen atak haftasındasınız. Dediğim gibi mamayı degiştirebilirsin. Ben önce aptamil klasikle basşladım. Cok kötuyduk. Sonra Aptamil comformile gectik o biraz daha lifli bi yapıso var yapınca kepek kepek zaten belli oluyor mamanın içinde. Şimdide alerjik olabilir diye aptamil prosyneo basladı doktorumuz. Bebekleirn bagıesaklaor tam gelişmedigi.için surekli.ıkınma aglama durumunda olurlar belli bi sure. Ama sonradan duzelirler. Dedigim gibi sadece zmaan gerek. Mama ve gaz sancısı giderilmesi için damla bunların üzerine dusulebilir.