Fatihsnm bize 3 hafta demişti ben doktorumdan memnun kalmadım 1,5 ay taktım ama sadece bez değişirken hızlıca değişip geri taktım 1,5 ay sonunda başka doktora Elazığ’da Prof.çocuk ortopedisti buldum ona götürdüm bunun hiçbirşeyi kalmamış kullanmayın dedi çok şükür ki geçmişti alçı görevi gördüğü için sabit tutuyor bacakları kalçayı alçıya gerek kalmadı eğer işe yaramamış olsaydı maalesef alçıya alıyorlar ve alçı çok zor bakımı ayrı zor çocuk ayrı zorluk çekiyor benim oğlum çok hareketliydi asla yapamazdık işe yaramazdı yani