en_sevdiklerim2 Anneler bebeğim emekliyor 9 ay 18 günlük yürümüyor ama ayaga kalkınca elinden tutup yürütünce hep parmak ucuna basıyor .ne yapabilirim düzelmesi için, doktora götürmelimiyim? Hangi ayakkabı yı kullandınız ve düzeldi mi?
Kizim16 en_sevdiklerim2 benim kızım da 10 aylık ve parmak ucunda basıyor yürümeye çalışmıyor oturuyor sıkılıyor
kayraninannesiiii en_sevdiklerim2 bizde 9 buçuk aylığız bizde de var aynı durum elimden geldiğince tam bastırmaya çalışıyorum. Bazen bileklerinden tutup yere bu şekilde basmalısın annecim diyorum. bence bu da bir süreç daha çok küçükler o yüzden sorun yapmıyorum
en_sevdiklerim2 kayraninannesiiii inşallah düzelirler çevremdekiler özel ayakkabı yaptırmalı diyoe sanki çocugun ayağı çok kötü gibi