Selam anneler kızım 13 aylık hala yürüme tutunma yok hiç emeklemedi zaten 7 aylıkken dönmeye başlamıştı ama yavaş yavaş çabalıyor artık. Kızımın yürümemesi kayınvalideme dert oldu görümcemin kızı var kızımdan 3 ay küçük ona örümcek almışlar evin içindr geziyor ne güzel diye bana onu övüyor anne örümcek daha da geciktiriyor yürümeyi diyorum yok anlamıyor illa örümcek alın yürüsün diyor ben acele etmeyelim illa ki yürüyecek diyorum eşim de benimle aynı fikirde o da söylüyor ama kadın anlamıyor sizce ne yapmalıım örümcek alıpbebeği erken yürüyen var mı zamana bırakayım ne zaman isterse o zaman yürüsün diyorum ama kararsızım