busraelif19 beteri olarak ben varım aman dilini ısır tatlım😄 saydıklarından bende ıspanak varmı bilmiyorum Ama ben geçen haftaki testte buğday da yasak denilince oturdum 2 gün ağladım bulgur, irmik,yulaf, arpa, tel şehriye, makarna daha birsürü şey şuanda ekmeği glutensiz undan yapmak zorundayız bulgur süt yapıyo yiyorum diye sevinirken oda gitti beterleri var de sabretmek zorundayız yapcak hiçbişey yok herşey melekler için🙏🏻