O kadar yorucu bi süreçmiş ki bu yaklaşık iki ay önce yanaklarındaki kızarıklık yüzünden öğrendiğimiz bu durum git gide çıkılmaz bi hal almıştı. Deri testinde sadece yumurta bi kaç kuruyemiş çıkmasına rağmen doğru düzgün bişey yiyemiyordum bugün tekrar deri testi yapıldı ve buğday, dana eti, süt, yumurta, tavuk, susam, kuruyemiş, çiğ domates vs bi kaç şey vardır belki hatırlamıyorum o kadar çok şey var ki ne yerim ederim bilmiyorum😞 pskolojik olarak inanın çöktüm sizler neler yaptınız bu süreci nasıl kolaylaştırırım alternatif nasıl yerim anneler bi akıl verir misiniz ?