Melllllll 1 aylık bebeğime sağlık ocağındaki hemşire tavsiyesiyle mamasına zeytinyağı koymaya başladım kullanan var mıdır
Aslananne1 Melllllll bnde bebeğim 2 aylıkken kullanıyordum mamasina bir çay kaşığı zeytinyağı koyuyordum günde 1 defa olacak.sekilde şuan 1 yaşında hala koyuyorum kabız olmasin diye