Merhabalar 3 dört gündür tuvalet e alıstırmaya basladım çişten yana sıkıntı yok fakat kakasını yapmıyor kabız oluyor kayısı salatalık ekmeksiz corba hepsini yediriyorum kabızlıgına fayda etmiyor nekadar daha boyle devam edecek nasıl düzelecek yardımcı olun lütfen o acı cektıkce benim canım yanıyor 😩😩