Merhaba, bebegim 2 ay 1 günlük. Geceleri cok şükür duzene girdi bikac haftadir ama gunduzleri felaket geciyor. Uykuya cok direndigi icin uykusu var mi yok mu anlamiyorum. Maks yarim saat uyuyor uykusunu alamadigi için de surekli huzursuz oluyor. Kucakta kalmak istiyor, kollarımı hissetmiyorum artik.
Bu ayda bebekler kac kere gündüz uykusu yapar, yapmali? Kac saat uyanik kalabilir ?
Duzen olusturmaya çalışıyorum, bu ayda sizin bebekleriniz ve düzeni nasildi ?