Nzldrtr Merhaba. Yenidoğan bebeklerde gözenekler kapalı olduğu için bunlar görülüyor eğer küçükse kendinden patlar fakat büyürse enjeksiyon ile patlatılıyor. Bizimde baya büyüktü doktor patlatmıştı küçükler kendiliğnden patladı kremle hemen iyileşti sıkıntı yapmayın😊