Bebeğim gazlı bı bebek. Damla olarak ilk nutrigen ile başladım tam cikaramiyormus gttim sab simplex aldım onda çıkarıyor ama yine kıvranıp duruyordu gittim bu defa da nurse harveys şurubu aldim . Sab simplex ve nurse harveys dönüşümlü kullanicam . Allah’ım ne yaptıysam su Gaza cre bulamadım annemden emdigim süt yemin ederim burnumdan geldi . Bide 2 gündür Pamukçuk oldu sabah gittim mikostatin şurup verdiler onu icirdim inşaallah en azından o geçer . Allah aşkına bana bı akıl verin asla doğru dzgun uyumuyor bir gün iyi olsa diğer gün burnumdan getiriyor ben nasıl başa çıkıcam bu gazla çok yoruldum ya