Busraksee1 benim 3,5 yasında ve 2,5 yasında cocuklarım var ve ikisinde veriyorum yarım biberon mukakkak iciyolar uyanır uyanmaz bende bu kadar süt vermeyin yazısı cıkınca vermemeyi düşündüm denedim ama asla unutmuyolar az ictikleri icinde şuan o kadar problem etmiyorum daha yeni ikisinde test yaptırdım değerleri nasıl diye ikisininde temiz güzel cıktı tüm değerleri belli bir süre sonra zaten tahminimce kendileri içmek istemezler bıkarlar diye düşünüyorum 🤗