4521 mrvgry bende Diyarbakırlıyım Kayseri deyim doğum yapalı bir hafta oldu yarın memlekete döneceğim anneme bakalım nasıl olacak ya
Barlas_mom mrvgry ilk geldiğimiz yaz klimamız yoktu mafolmuştuk hemen 2 tane edindik aşırı sıcak 3. Yaz olacak bizim de bu yıl
Zeyan mrvgry Ben de Diyarbakırlıyım ama Ankara’da yaşıyorum. Burada nisan ayından beri her gün yağmur, sel… Bebeğe aldığım yazlıkları ancak temmuz gibi giydirebilirim, tabii o zaman da küçülmemiş olursa 😅
mrvgry 4521 bu daha başlangıç diyorlar. Ama oda derecesini düşünemiyoruz asla 22’lere. Burada mı geçireceksiniz yazı
ilaydasrin_1 mrvgry benim yok da annemlerin kliması çoğu zaman soğutmuyodu zaten o sıcaklarda, motoru devreye girmiyodu bile 🥲 Allah yardımcımız olsun 🥰
ilaydasrin_1 mrvgry maşallah, Allah bağışlasın 💐 uyku gerilemesi yaşadığımız aylardı bizim 4.ay . kız mı erkek mi bebiş 🥰
mrvgry ilaydasrin_1 hepimizinkini 🌸 gümbür gümbür geliyor gündüz uykusu kullanmıyordu zaten 😂 kız sizinki
mrvgry ilaydasrin_1 doktor uyumuyorsa zorlamayın gece uykusu daha önemli bizim için dedi ama insan tükeniyor 🙃 minnoşlar