20gun oldu gogsum yara oldu geçti mastit oldum kanalları açtırdım sıcak su masaj yapıyorum süt yapacak her şey yiyip içiyorum 4lt su içiyorum doğru emzirmeye çalışıyorum ama ne sütüm geliyor nede emerken ağrım geçiyor nlr böyle olan ve bı fikri olan varsa yardım etsin çok yoruldum bu durumdan pskolojim bozuldu artik