Oğlum 2.5 yaşında herşeyi anlıyor anlatmaya çalışıyor işaretle,mesela anne yerine agin diyo bana baba mama bebek cuf cuf hav hav miyav örümceğe obum diyo
Cümle kurmaya çalışırken saçma kelimeler soyluyo ağın gagin gibi..Neyse ben evde küçüklüğünden beri oğluma kitap alır okurum konuşurum anlatırım, zaten becerilerinde sıkıntı da yok ama konuşmaya gelince iş anne de diyorum i ihh diyo bana, inatlasiyo gibime gelmeye başladı artık Dr götürdüm bir sorun görmedi.Bunu yaşayan anneler var mı konuşma için bir sürü kitap aldık onlaru da yapıyor sesleri de çıkarıyor ama konuşmaya başlayınca saçma sapan kelimelerle konuşmaya calisiyo.