mminess Merhaba güzel anneler. Göğsümü sıcak uygulamadan sonra emzirip sağıp en son soğuk uygulama yapıyorum jel buz ile biraz göğsüm ağrıları gitsin ödemler gitsin diye YouTube da izledim. Bunu uygulayan var mı?