11 aylık, 1 haftadır nerdeyse gece 2-3 kez ağlayarak uyanıyor. Anlamıyorum neden, diş herhalde diyorum daha ne kadar sürecek. Tekrar sallayınca uyuyor zor da olsa, uykusu sürekli bölünüyor. Gündüz uykuları uzun değil, dikkat ediyorum. Sizde de durum böyle mi, diş mi ne zaman geçer teselliii?