Hyl-kbr1501 Kızlar tam 5 aylık bir bebek bu 4. Ay atağını yaşamadı süreç bitti mi yoksa o atak illa yaşanacak mı zamanı var mı 😂
Omeruraz Hyl-kbr1501 benimki 5ay 10 günlük başladı atağı 10-15 gün sürdü yeni bitti sayılır şimdide 6 ay 1 haftalığız dışarıya çok ilgisi var sürekli kucağıma alıp balkondan bakmak istiyor 😂
Hyl-kbr1501 Omeruraz yaaa tühhh belki atak geçirmez diyordum 😂😂😂 hiç yatmak istemiyor yatırdığımda ağlıyo kucağa alınca gezince susuyo etrafa bakıyo
Omeruraz Hyl-kbr1501 ee atak işte uyku gerilemesi oluyor bizimkide yatırınca bas bas bağırıp ağlıyodu 😂