Sadece mama alan bebislerinizde gece böyle uyuyormu .Bebeğim 12 de uyuyor uyanmadan sabah 11 e kadar . Dördüncü aya gireceğiz .Acikmiyor mu anlamıyorum nasıl böyle uyuyabiliyor.Gece beslenmesi için ben mama icirmesem uyanacagi yok merak içinde kaldım varmı böyle olan