Dün bize de yazdı doktorumuz antibiyotikle beraber. Günde 3 defa demiş ama ben bir defa veriyorum. Daha önce de yazmıştı kullanmıştık bir sorun olmadı ama kullanmayın diyenleri bende çok gördüm. Herkes kulaktan dolma duyup anlatıyor doktorları dinlemek daha mantıklı geliyor bana sonuçta her bebek Farklı muayene ederek yazıyor doktorlarımız bu ilaçları