Herkese merhaba. 2020 yılında doğum yapmıştım ve doğumdan sonra korse kullanmaya başladım. Bir süre sonra dp merkezinde rasping g5 falan girdim ve inceldim o sırada korse ilk kopçaya zor takılıyordu hem uzun zaman geçtiği için hem inceldiğim için şuan en son kopçaya takabiliyorum ve bir beden küçük korseye geçmem lazım. Acıkcası ben korseyi cok düzenli takamadım yani az kullandım ama başka desteklerle inceldiğim için şuan küçüğünü alacağım cünkü sarkık bir göbeğim kaldı. Tertemiz kullanılmış korsem satılıktır . L Beden Fiyat 300 tl . Fotoğraf eklemeyi bilmiyorum fakat isteyene instagram üzerinden atarım 🙏🌸☺️