Merhaba 7 8 aylık bebeği olanlar acaba en son beslenmesini nasıl yapıyorsunuz. Mesela gece uykusuna geçmeden ne kadar önce besliyorsunuz. Bir de gece maması artı anne sütü veya gece maması formül süt şeklinde mi yoksa sadece anne sütü veya formül mama şeklinde mi. Bebeğim 8 aylık gece uyumadan önce sadece emziriyorum ama doyup doymadığından emin değilim 😔