Elamerve23 Hanımlar orzaxın demir ve d3unu aldım çay kaşığıyla vermek istiyorum asla icmiyor beğenmiyor tadını sanirim ogurup cikartiyor bebisim. Mamaya karıştırıp versem olur mi acaba?