Kızlar bebeğim 4 aylık emziriyorum. Çok fena hastalandım boğaz enfeksiyonu oldum vücuduma dağıldı üstüne birde mastit oldum bugün doktor antibiyotik basladı kullanman gerekiyor sakıncası olmaz korkma dedi ama korkuyorum bebeğime bir zararı olur mu içmesem çok kötü durumdayım ağrı kesiciler fayda etmiyor perişanım çocuğumla da ilgilenemiyorum bilgisi olan yasabilir mi lütfen?