oğlum 13 ay 2günlük.hala ısrarla bababa,dedede,mememe 3 lü veya daha uzun babildama yapıyor anlamlı kelime yok inanın çok takıyorum artık kafayı yicem gelisimsel olarak işaret ediyor,al,ver,gel,bak, vs hepsini yapıyor buktaklari yerine yerlestrio vs… Anlamsizda olsa herşeye de olsa neden sadece baba,mama yani kelime yok anlamış değilim ya tecrübesi olanlar lütfen okuyun yardımcı olun….babildama ve kelime ayrı lütfen doğru okuyun ona göre cevap verin