Reyhan34 gidilir kolay tatil olur sizin için amaa bence ben geçen sene 5 aylıkken gitmiştim keşke büyük olsaydı farkına varsaydı dedim bu sene 1.5 yaşında oluyor tatilde ve başkaları Zor diyor ne zorluğu olabilir yanı bu sizin çocuğunuz sonuçta farkında olacak eğlenecek dşye çok mutluyum .