Kızlar hayırlı günler. Bebeğim 1 ay 4 günlük oldu hala emzirmelerde iki memeyi de emiyoruz ama iki üç seferdir ikinci memeyi emiyor emiyor birden emdiği bütün sütü ağız ve burnundan boşaltıyor. Kusma desem değil az önce emdiği sütü dışarı atıyor sonra temizleyip ayağa kaldırdığımda gaz çıkarıyor. Acaba yaşayan var mı böyle bir durum? Gazdan mı atıyor emdiğini ya da artık iki meme çok geliyor ve mideye fazla geleni mi atıyor bilginiz var mı?