nuryillmmz ben doğduğu günden beri sadce Şule hanıma gittim erken doğdu bebeğim ve gazlı bir bebekti 12 Ay boyunca her ay rutin kontrollerini yaptı aklımda ki her soruyu cevapladı öncelikle anneyi de çok rahatlatıyor şehir dışına çıktığım zaman da bile çok rahatlıkla ulaşabldim