Anita Srnygtkarabnr sıfırı şuan 200 indirimde ama bütçeme çok geliyor ya çok göbeğim kaldı doğumdan oğlum 5 aylık hala gitmedi
Srnygtkarabnr Anita o zaman sıfırını alın bence bende öyle iğrençbi göbegim var ve cok işe yarıyor bie beden ufagını alıcam onun için satıyorum bende
ASIR 4 sene önce 180 liraya aldım. Şimdi kaç lira bilmiyorum. Ama makul bir fiyata vermek istiyorum. Sıkıntısı yok
ASIR Dgndrmz Dgndrmz 4 sene önce 180 liraya aldım. Zaten kaliteli bir ürün. Fazla kullanmadım. İş gorur