kavrulmusfindik Kızlar komşumun oğlu 1 yaşında vücudunda enfeksiyon varmış ateşi düşmüyor, bugünde 1 yaş aşısı varmış. Böyle bir durumda aşı yaparlar mı? Başına gelip bilgisi olan var mı? Sağlık ocağındaki ebeyede ulaşamıyor bi türlü
enercisizkaldimanne kavrulmusfindik yapmıyorlar benim bebeğimin 1 ay asisinda hiriltisi vardı diye doktor 1 hafta ertelemisti
Ezhel Yapılmaz. Zaten bağlı bulunduğunuz aile sağlık merkezine bilgi verdiğinizde yapmazlar. Bizde de ateş var şuan. Bir hafta ertelediler
kavrulmusfindik Teşekkür ederiz🙏🏼 Arkadaşım ulaşmış aynı zamanda aşıyı yapacak olan ebeye antibiyotikte kullandığı için 1 hafta ertelemişler