Happy9191 Hanımlar 2017 kasım aralık cocukalronızı 1.sınıfa gonderecek msnz cok kararszm yas olarak arkadaslarından kucuk kalacak 2024 de gondersem buyuk kalacak yardm lutfen
Yaseminazizbebek Happy9191 iki sefer anakoluna gönderebilirsiniz benim annem beni çok küçük yaşta gönderdi kucukdum yaşıtlarima göre zorlandım ama size kalmış tabiki
Askimizinmeyveleri Happy9191 oğlum Eylül ayı doğumluydu Öğretmeni arkadaşları yürüyorsa oğlunuz onlara yetişmek için koşuyor diyordu bence seneye gönderin
Zeyzey2019_ Happy9191 Çok küçük değil mi daha. 6 yaş dolmamis bile olacak. Bedensel vs akranlarindan büyük olabilir ama ilkokulda sadece kendi yaş grubu olmayacak ki. Tuvalete gidecek, teneffuse çıkacak. Diğer sene daha uygun gibi
Mzif Benim kzıım 2018 ocak ben gçndereceğim anaokula gitti bu sene zaten gelişimi yaşıtlarına göre de iyi . Eğer bi problem yoksa gönderilebilir bemce , tabi size kalmış
Happy9191 Yaseminazizbebek subyan okuluna gönderdım hem dını egıtım aldı hemde kesme oyun alıstırma yapılan yerdı bı sıkıntı yasamadık
drns 2 senedir bende alıştırma olsun diye anaokulu kreşe gönderiyordum 2017 ekim sonu doğumlu yaşıtlarından çok büyük gösteriyor boyu kilosu olarak bu sene göndermezsem seneye diğerlerinden daha büyük göstericek gelişimide bayağ iyi derecede o yüzden göndericem
Happy9191 drns anladım gelısım konusnda normalız bız öğrenme konusunda yapar doye dusunuyrm ama arkadas zorbalıgı olur mu sızce 5.5 yasında 1 sınıfa baslamıs olacak 2024 6.5 yasında olmus olacak sizce
Yaseminazizbebek Happy9191 o zaman gönderin siz daha iyi bilirsiniz çocuğunuzu herşeyi anlayabiliyorsa tabiki gönderin sizde rahat etmiş olursunuz 🙂
Nursenaaa 2017Eylul’e kadar olanlar zorunlu gidecek Eylül ve sonrası veli isterse okula gitsin diye veli ibaresi ile dilekçe verilip başlanabilir..Ama kesinlikle göndermeyin Eylül ve sonrası …..
Happy9191 Nursenaaa Bu senede Anasınıfına gonderecegım sanırım kucuk olup yetısmeye calısmaktansa buyuk olsun zamanında yapsın tesekkur ederim
Askimizinmeyveleri Happy9191 ne siz yorulun nede evladınız zaten ömür boyu okuyacaklar varsın geç gitsin inanın birşey kaybetmez kazanır bile🌺
_Asilin_Annesi_ Happy9191 görümcemin çocuğu 2017 Mart doğumlu anasınıfıni bitirdi 1e gidecek seneye. Ama ablamın çocuğu tabii şimdi büyüdü ama Aralık doğumlu olduğu için 1 sene geç gönderdi 2 yıl anasınıfına gitmiş oldu. Düşününce arada neredeyse 1 yaş oluyor iyi düşünüp karar vermek gerek
Nursenaaa _Asilin_Annesi_ Mart dogumluysa Eylül’de okula basliycak zorunlu eğer istemiyorsa Rama gidecekler rapor alacaklar
Nursenaaa _Asilin_Annesi_ Mart dogumluysa Eylül’de okula basliycak zorunlu eğer istemiyorsa Rama gidecekler rapor alacaklar