A1shann Bebeğim 26 günlük kakasını gazını hep kendi çıkarır.3 gündür ıkınıyo kakasını yaparken.Ağlamıyor ama ıkınıyor hep kıpkırmızı oluyor.Masajda yapıyorum.Başka ne yapmam lazım?
Mmervist Benimde öyle bizde 34 günlüğüz sanırım yeterli beslenmiyor ve ıkınınca da karnı aç olduğu için çıkarmakta zorlanıyo diye düşünüyorum