Ilayda01 Wq-45 kiri çok belli ediyor mu bende cam gri almayı düşünüyorum temizliği nasıl oluyor beyaz mı gri mi alsam kararsız kaldım
Wq-45 Ilayda01 Ben memnunum canım tabi ki de çok kirli olduğunda yada yemek taştığında gözüküyor ama ben güzelce yağ sökücü ile sadece siliyorum kurulamıyorum bile
-_-hUysUzvetatlikadin Ilayda01 şahsen kirada ne güzel inox vardı mumla arıyorum camın kullanımı sıkıntı