mamacitaS 1. Ay asisinda huysuzluk falanda olmuyor doğumda yaptıkları aşının diğer dozu basit birşey yani. 2 ay aşısını oldu biraz huysuzluk yaptı bacak kısmında kızarıklık hafif şişlik gibi reaksiyon oluştu onuda buz ve pişik kremi ile hafiflettin. Ateşi hafif yükseldi bı tane fitil kullandım başka bı sorun olmadı şükür