Buse_asya23 selam arkadaşlar bebeğim bu ayın 16’sında tam dört aylık olacak , dün babasıyla tarttik , üç aydan dört aya geçiş sürecinde 200 gr almış sadece. Mama arti meme şeklinde gidiyoruz kilosu da altı 200 oldu sizce iyi mi
Sevoinci Buse_asya23 doktor bana doğum kilosunun iki katı olmalı dedi bu ayda sizin öyleyse sıkıntı yok