S-i-m-a-y birde bende var böyle bir komsu 2 çocugu var sanki evin icinde ayakkabiyla yuruyolar yeminle uykudan uyaniyoruz yöneticiye söyledik siz soyleyin diyo banane ben niye muatap olayim konu aidata gelince catir catır ariyo herkesi. En son bende polisi aramayi dusunuyorum. Gece 2 3e kadar onlarin gürültüsünü dinlemek zorunda deyilim kapiya ciktim ama kadin kapiyida acmiyo ama evde coxuklarin sesi geliyo son carem polis valla