Sirius0206 11 gün önce sezeryan oldum. Sütüm var ama hala yetmiyor doyurmuyor bebeğimi. Denemediğim şey kalmadı. Ve silikon uç kullanıyorum napıcam bana bi akıl verin çok üzülüyorum 😞
Sirius0206 tamzamanlianne günde 8-10 tane değişiyorum ama kakasını yapıyor. Sürekli emzirmeme rağmen ağzı hep açık. Doymayınca çok ağlıyor zaten ordan anlıyoruz. Süt kalmayınca mama veriyorum susup uyuyor****
tamzamanlianne Sirius0206 günde degistirdiginiz bez sayısı cok iyi. Kaka yapmasida doydugu anlamına geliyo. Yenidoganlar hep emmek ister zaten o yüzden ağzı hep açık olabilir. Bi de cok ağlıyorsa gazı da olabilir.
TugceArya Mamayı kesip sütünüzü sağıp biberonla vermeyi deneyebilirsiniz tek sağımda tek göğüsten 30 ml çıkıyosa süt azalmamış demekmiş