Günaydın annelerr. 19 aylık kızımın köpek dişleri çıkıyor. Damağı kıpkırmızı ve dudağı şiş. Dün doktora götürdüm diş dedi. Fakat sorum şu kii hiç bir dişte böyle olmadık aşırı huzursuzluk, iştahsızlık meme bile ememiyor emmek istiyor ama sanırım damak acıyor ememiyor başına gelen var mı? Kaç gün sürüyor bu durum çocuğum maffolduu gecemiz gündüzümüzz yok 🥲