babycim En son Efe olsun dedim. Efehan düşündüm ama sonra sadece efe olsun dedim. Sizler memnun musunuz ismşnden. Mesela okulda falan sprun oluyır mu. Malum efe popüler bi isim
Ysgl26 babycim nerde bi efe görsem duysam acayip yaramaz aşırı hareketli çocuklar. hep efe yapma oğlum lafı çınlanıyo kulaklarımda efe diyince. İsim karakterin aynasıdır iyi düşünün derim. Ben de efe ismini çok beğeniyodum ama eşim hıı efe yapma diye koşarsın sğrekli peşinden dedi koymadık 😁
Nrgngr babycim eltimin oğlu Bilal efe ikisini bir kullanıyoruz bir sorun olmuyor 2 yaşına kadar yaramazdı sonrasında durgunlasti
Babybloom babycim oğlum Efe, 7yaşında ve hiperaktif😂 Okulunda, jimnastik ve basket kursunda aynı isimde kimse yok. Belki yaşla ilgilidir şimdi daha mı popüler bu isim bilmiyorum. Ama ben isimden memnunum yakıştırıyorum
sarmaliklahana Ysgl26 aynen öyle ben yazacaktım tanıdıgım 3 tane efe var hepsi yaramaz inatcı dediğim dedik. Hepside farklı yaslarda
Ikicocukbiranne babycim öğretmenim ben efe adındaki bütün öğrencilerim aşırı yaramaz söz dinlemeyen huysuz çocuklardı.
Sehirdegeceyarisi Benim oğlumda Efe daha 11 aylık çok hareketli şimdilik bilemiyorum sonradan nasıl olur ama çok meraklı çok karıştırmayı seviyor 🫣
2maviboncuk babycim Bende efehan koyaciktim son anda efecan yaptık şuan 2bucuk yaşında efe diyoruz sadece yanına Bi ek olsada olur olmasa da olurmuş yani efeler hareketli oluyor evet ama ben bunu isme bağlamayı sevmiyor büyük oğlum mehmetali oda aynıydı küçükken yaramaz ve harekli buda aynı Bi fark yok
Pnarr_ babycim oğlum iki isimli F. Efe 8 yaşında çok akıllı bir çocuk okulunda başarılı kurallara uyan sakin bir çocuk
Sessiz_oyuncu babycim arkadaşım oğlu efehan. Çok uysal bi çocuk sessiz sakin. İlk defa öyle bi erkek çocuğa şahit oldm 😁