Mecnaz28 Şırnak Beytüşşebap erbap çıktı lojman varımdır kiralık ev baktık yok ne yapacağız bilmiyoruz tercih dışı
Burakgul1 Mecnaz28 ben geçen sene cizreden geldim şöyle kiralık ev konusunda şırnakta içten içe tutuyorlar yani orda tanıdık yada bir şekilde birini bulmalısınz yada gruplar oluyor öyle tutuluyor evler
Nacafa Mecnaz28 geçen biri daha yazmıştı tayini Beytüşşebapa çıkan, alayın lojmanı var 2-3 yıl kadar önce tamamlandi diye hatırlıyorum. Sahibinden den falan baktıysanız çıkmaz Oraya gidip araştırmanız lazım. Boşalan ev anında dolduğu için internette paylaşma gereği duymuyorlar.
Nacafa Mecnaz28 oraya gitmeden ev bulmanız imkansıza yakın, bunu orada yaşamış biri olarak söylüyorum. Normal bir ilçeye gitmiyorsunuz küçük bir mahalle veya köy gibi düşünün
Mecnaz28 Nacafa eşim ev götüremiyor bir ihtimal merkezde ev bulursak bizim için diye sormuştum o da imkansız gibi
Nacafa Mecnaz28 gitmek istiyorsanız ilçeye ev götürülebiliyor istemiyorsanız o ayrı tabi. Merkezde ev tutmak isterseniz her gün sekiz saat yol yapmak zorunda eşiniz, merkezle olan mesafesi 4 saat olan bir ilçe, merkeze baya uzak yani
Aktassss Yavrukus-20 nerden tuttunuz evi bende geleli 15 gün oldu eşim 1 senedir buradaydı bizi yeni getirdi
Yavrukus-20 Aktassss biraz ertelendi tasincak kisi henuz tasinmadi karakola 5 dk diyor eşim iki katli bi evmis hafta gelcez insallah bizde ilk esim gitcek esyalari yerlestirmek icin ama daha ayrintili bakcakmis evlere sizin etrafiniz da varmi bos ev esiniz bilir