umutunannesiiii nazli-23244 9. Ayı doldurdugu gün emekledi yani sürünerek başladık 10. Ayda ayağa kalktı 11 aya doğru dizlerinin üstünde emekleme ye başladı 11 aylık oldu bugün hayırlısı ile yürümesini bekliyorum düştü düşecek sürekli dibindeyim çünkü 🙃
sarmaliklahana nazli-23244 8 ayında emekleme ye başladı. 1.yas gününe 1 hafta kala desteksiz yürümeye başladı. yürüme arkadaşı almıştım yüzüne bakmadı tamamen kendi çabası ile emekledi yürüdü
asrinhatasi nazli-23244 8aylıkken desteksiz oturduğu için herşeyi geç yapar sanıyordum kii 9aylıkken emeklemeye başladı. Şimdi 11 aylık olmak üzere yürüme arkadaşıyla yürüyor
Atlasbaby01_ Newmom41 benimki de aynı, yorumları okurken aynı döneme denk gelen başka birini görünce sevindim😄 5 bucuk aylık ama geri geri emekliyor bakalım ne zaman ileriye gidecek
tubasd Newmom41 ilk çocuğumda o dönemlerde 5.5 aylık civarı surunuyordu ama 2.Çocuğum 7 aylık olmak üzere kendi etrafinda dönmekten ileri gidemedi çocuktan çocuğa değişir aynı annenin iki cocuguda farklı yani erken emekleyende geç emekleyende stres olmasın🌸☺️
Masalyanki35 Şuan 6 aylık sürünüyor ağlıyor pek sevmiyor yüz üstü kalmayı ellerinin üstünde kalkakarak emeklemiyor daha yanii
Hilalramazanalperen 7ayda geri geri emekledi 8. Ayda ileri emekledi ve ayağa kalkmaya başladı tutunarak
Badenaz43 eda_97 desteklemek icin neler yaptiniz yoksa kendiligindenmi oladu cunku bazi bebekler birden yururmus