Aydur422 Merhaba güzel anneler benim bebegim 9 aylık oldu aşısı yapıldı ama saglık ocagındaki hemşire doktor kontrolune gittigin de kan alınıyor dedi acaba bu kan niçin alınıyor yada kontrole gittiginiz de aldıranınız var mı
Ysgl26 Aydur422 9 ayda gerek yok 1 yaşında alalım demişti bizim doktorumuz öyle oldu. Vitamin değerlerine bakmak için alıyorlar 9. Ayda. demiri d vitamini işte kalsiyum falan filan ne durumda diye
Mbrre Aydur422 rutin kontrol kan demir vitamin değerlerine bakılıyor ona göre takviye ihtiyacı varsa takviye veriliyor
Aydur422 Ysgl26 daha doktor kontrolüne gitmedim de aklıma takıldı genel muayene demişti zaten hemşire de sormak istedim saolun teşekkür ederim