Kızlar merhaba doğum yapalı 6 ay oldu bebeğim 2,5 aylıkken adet görmeye başladım 4,5 aylıkken birden kesildi adetim( hamile değilim ) bebeğim sadece anne sütü ile besleniyor bu yüzden olabilir mi ? Yoksa doktora gitmeli miyim ? Bu şekilde durum yaşayan var mı bi süre görüp sonra kesilen