Kızçeler hayırlı sabahlar nasılsınız 🥰
Malum markaya o kadar para vermek doğru mu bilmiyorum o yüzden sizden öneri almaya geldim. Tabi onu kullanıp memnun olanlarda yazsa iyi olur. Önceliklerim hafif ve kullanışlı olması, şarj süresi 40- 50 dk olması, başlığına kılların dolanmaması, servis işlemlerinin bulunduğunuz şehirde yapılabilir olması(malum markanın sadece İstanbuldaymış ve çookk yavaş ilerliyormış), sulu susuz farkını çok fazla bilmiyorum ama sulu olanlar susuz olanlara göre biraz daha ağır sanırım öyle kullananlarda avantaj dezavantajları yazarsa çok sevinirim.
Unutmadan şuan evimde fantomun kablolu dikey süpürgesi ve Philips maraton var Fantom kablolu ve haznesi ufak olduğundan Philips ide çocukla ve pratik olmadığından değiştirmek istiyorum bana tek makine hem günlük hem detay temizlik yaptğımda kullanacağım iyi bi şey lazım 💐 şimdiden teşekkürler