Benim oğlum da 14 buçuk aylıkken yürüdü aynı durumdaydık. Kenarlara tutunup yürürken kendinize doğru çağırın ya da sevdiği bir oyuncağı gösterip almasını isteyin. Zorlamayın da aslında kendisi hazır olduğunda emin ol yürüyecek dıştaki sesleri de amaan umursamayın ya