yagmurkokusu_ Fatma22 gömleklerini beğenmiyorum ütülerken açılmıyor eşimin vardı ilk zamanlar allahtan kilo aldı da olmuyor diye kaldırdık köyde hepsi.
Melis1706 Fatma22 ben esime universite yillarinda almistim o zamanlar iyidi ama evlenince birde gittigimizde kazak aldi esim kazaklarini sevemedik biz birdaha birsey almadim sanki daha onceden iyidi gibi