Bysima Sadece anne sütü ile beslendi bebeğim arada mama kullanıcam bi ara doktor mama verirseniz hipp verin demisti ama hangisi oldugunu hatırlamıyorum
gulsum2144 Bysima 1 numara kullanacaksınız hero bayb kullanıyorum aynı zamanda bebelac da kullandım ikisi de çok güzel
Bysima ozge_yasin_budak deneriz tabi her bebeğe aynı mama yaramayabiliyor ilk defa kullanicagiz acil durumlarda kullanmak için
Kuzumveben Bysima eve 0-6 ay arası 1 no, 6.aydan itibaren 2 no,10.aydan itibaren 3 no hipp combioticde bu şekilde
ozge_yasin_budak Bysima anladım evet canım her bebeğe yapacak die birşey yok ben doğduğundan beri mama kullandım bebelac kullanıyordum hipp önerdiler kullandım döküntü yaptığı için bıraktım tekrar bebelac döndüm çok şükür öyle gaz sorunu falanda yaşamadık