oykumoms 4 aylık olmak üzere. Sabah 9 da uyanıyoruz 11-1 ,3-5 arası uyku. Gece uykusuna 7,5da başlıyoruz hazırlanmaya. Hergün banyo nemlendirip aynı anda masaj yapıyorum. Sonra beslenme. Genelde emerken uyuya kalır. Kalmazsa da emzik verir pışpışlarım. Oğlum da böyledi. Tabi ara ara öyle şeyler oluyor. Diş çok zorla uyuyamaz. Hem sizin 1 yaş sendromunuz var. Geçici bir süreç. Lütfen kendinizi yıpratmayın. Ben çok yıprattım kendini kızımda daha rahatım.