Doktorumuzun bize yazdığı bi şurup vardı grintuss diye ama benim kızım 3 yaşında nerdeyse. Reçetesinde 1 yaşından sonra diye yazıyordu yalnış hatırlamıyorsam ama bi danışın doktorunuza kullanılabilir mi 10 ay için bilmiyorum. Bize iyi gelmişti, çok geçmiş olsun.