aeg-66 19.hafta atağı uzun sürmüştü özellikle yemek yemesiyle(anne sütü mama) ilgili sorunların olduğu diye yazıyordu nette. Gerçekten sizi anlıyorum ben de öyleydim bir dk bırakamıyordum ne yatağında ne yerde ,çığlık çığlığa ağlıyordu. İnsan kendini çaresiz hissediyor ama o günler de geçiyor lütfen vakit buldukça kendinize iyi gelen şeyleri yapın